czwartek, 19 lutego 2009

pani wiosna :)



W kwestii przygotowań do nadchodzącej wiosny jesteśmy dość mocno w tyle :) Mamy tylko beret a'la Picasso i takiż sam szalik :) Popełniam jednak podstawowy błąd - zakupiłam beret z szalikiem a teraz płaszczyk mi się marzy. Najlepiej khaki lub koralowo-czerwony. A gdzie ja teraz taki płaszczyk znajdę, co??? Hop hop, ktokolwiek widział, ktokolwiek wie coś w temacie takiej garderoby - dawajcie znać szybciutko! :)
A, beret z szalikiem w nieładzie ze względu na protest modelki :P

3 komentarze:

Anett pisze...

Beret pierwsza klasa!My na wiosnę też daleko w tyle, mamy tylko kapelusik.A płaszczyk jak gdzieś namierzę dam znać:-)

aneczka_z_Julką pisze...

No pierwsza klasa i jak tak patrze na tą kolorową Hanusię to tak bardzo mi sie wiosny chce...

Magda pisze...

Ależ ten nieład to cała sztuka! brawo dla modelki!
A kwestii gardderoby to ja znam absolutnie niezawodny adres: allegro.pl :)

A beret BOSKI!